Voor leveringen in Nederland

De standaard doorlooptijd is 2 werkdagen. Er kunnen door omstandigheden wijzigingen optreden in de standaard doorlooptijd.
Mocht je bij levering niet thuis zijn, zal de bestelling worden afgeleverd bij jouw naaste buren, of bij een post service punt.
Track & Trace: Na het plaatsen van de bestelling wordt de order z.s.m. verzonden.
Wanneer de bestelling is aangemeld bij het postorderbedrijf, wordt er een mail verstuurd met een Track & Trace-code.
Als er in het zondag of maandag een bestelling wordt gedaan, kan het zijn dat deze code de eerste dinsdag na het weekend verstuurd wordt. ​
Voor Nederland geldt het volgende verzendtarief:

  • Voor bestellingen onder €50,- wordt €6,95 verzendkosten gerekend
  • Voor bestellingen onder €200,- wordt €2,95 verzendkosten gerekend.
    • (gebruik hiervoor de code: ​” 50E-SHIPPING “)
  • Voor bestellingen boven €200,- worden geen verzendkosten berekend.

​Als een bestelling meer dan 10kg weegt wordt een toeslag berekend. Deze toeslag wordt automatisch in het winkelmandje berekend.

Voor leveringen in Belgie

De standaard doorlooptijd is 3 werkdagen. Er kunnen door omstandigheden wijzigingen optreden in de standaard doorlooptijd.
Mocht je bij levering niet thuis zijn, zal de bestelling worden afgeleverd bij jouw naaste buren, of bij een post service punt.
Track & Trace: Na het plaatsen van de bestelling wordt de order z.s.m. verzonden.

Wanneer de bestelling is aangemeld bij het postorderbedrijf, wordt er een mail verstuurd met een Track & Trace-code.
Als er in het zondag of maandag een bestelling wordt gedaan, kan het zijn dat deze code de eerste dinsdag na het weekend verstuurd wordt. ​
Voor Nederland geldt het volgende verzendtarief:

  • Voor bestellingen onder €50,- wordt €14,95 verzendkosten gerekend
  • Voor bestellingen onder €200,- wordt €10,95 verzendkosten gerekend.
    • (gebruik hiervoor de code: ​” 50E-SHIPPING “)
  • Voor bestellingen boven €200,- worden geen verzendkosten berekend.

​Als een bestelling meer dan 10kg weegt wordt een toeslag berekend. Deze toeslag wordt automatisch in het winkelmandje berekend.

Retourneren

Mag ik mijn bestelling altijd retourneren?
Let op, bij de meeste van onze producten vervalt het retourrecht, doordat deze i.v.m. hygiëne niet kunnen worden doorverkocht bij retourneren.
Volgens de wetgeving geldt dat u recht heeft heeft om uw bestelling binnen 14 dagen na levering te retourneren. Het recht van restitutie vervalt na 14 dagen, waarna de fabrikantengarantie voor zover van toepassing in werking treedt. Houdt u bij het retourneren rekening met het volgende:

  • Retouren gelden niet voor producten, die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden, bijvoorbeeld i.v.m. hygiëne of die kunnen bederven of verouderen.
  • Retouren mogen alleen in behandeling worden genomen wanneer de bestelling ongeschonden en in originele verpakking wordt geretourneerd.

Ik wil iets retourneren, hoe kan ik dit doen?
Neem voor het retourneren contact met onze klantenservice, mail naar info@vomfass-nederland.nl.
Wij verzoeken u het ordernummer, de aankoopdatum en de producten te vermelden. U ontvangt het retouradres en een uniek retournummer.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?
De verantwoordelijkheid en kosten van het retourneren komen voor uw rekening, tenzij anders overeengekomen (bijv. in geval van gebreken). Wanneer u de bestelling ongefrankeerd retourneert zijn wij genoodzaakt extra kosten à € 12,00 in rekening te brengen.

Hoe snel wordt mijn retourzending verwerkt?
Wanneer u een product retourneert, ontvangt u een bevestiging wanneer deze is ontvangen en in behandeling wordt genomen. Binnen 30 dagen wordt uw geld teruggestort of ontvangt u een vervanging van de retour. Om uw retourzending zo spoedig mogelijk te verwerken verzoeken wij u de aangegeven procedure te volgen.

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet compleet of beschadigd is?
Heeft u een onjuiste bestelling ontvangen, zijn producten kapot of beschadigd of ontbreken er producten? In dat geval verzoeken wij u contact op te nemen met onze afdeling klantenservice.

Kan ik mijn retouren ook inleveren in VomFASS winkels?
Het is mogelijk om de te retouren in de winkel in te leveren. Controleer eerst met onze klantenservice of jouw product voor retour in aanmerking komt (info@vomfass-nederland.nl) .